14 ianuarie 2009

ATENTIE AU SOSIT ROMANII !!!


















































































Dupa 9 ore de drum am ajuns in Budapesta. Linistea de aici a fost repede spulberata ... Am ajuns la hotel Castel Garden **** unde ne-am cazat. Hotelul este unul foarte frumos si cochet. O curatenie exemplara si un confort pe masura stelelor afisate la receptie. Despre pret ce sa mai zic ... comparativ cu hotel Gemina sau Supca care sunt cotate **. Dupa ce am desfacut bagajele, ne-am dush-uit si am hotarat sa mergem intr-o plimbare pana la cetate ca sa vedem panorama Budapestei. Inainte de a pleca m-am gandit ca ar fi bine sa las banii pentru shopping in seiful din camera si sa iau cu mine doar forintzi schimbati in Arad. Merg la George in camera sa il intreb daca stie el cumva cum se seteaza cu parola seiful. Raspunsul lui a fost unul ferm ..."SIMPLU CE MARE SMECHERIE ???" ... "ESTI TAMPIT ???" ... "CE O FI ASA DE COMPLICAT ???" si in timp ce incerca sa imi explice pe propriul sau seif din camera se declanseaza o alarma a seifului care evident scoala tot hotelul. Intr-un minut apare receptionera cu o cheie speciala si deblocheaza seiful din camera lui George. Vine la mine in camera cu o foaie pe care erau trecute instructiunile de folosire a seifului si dupa ce ma intreaba daca ma descurc imi lasa foaia si pleaca. Nici nu a plecat bine din camera si ma apuc sa setez seiful. O manevra gresita si ... ghici ... in tot hotelul mare alarma !!! Ma rog cu ajutorul receptionerei a fost restabilita linistea in hotel. Cert este ca prezenta noastra a fost din plin resimtita de clientii si angajatii hotelului care dealtfel sunt foarte amabili si ne-au pus la dispozitie toate informatiile legate de programarea parolei la seifurile din camere. Seara a fost una degajata ... o mica plimbare in cetate, cateva fotografii, o cina la restaurant si inapoi la hotel pentru odihna ca maine vom avea o zi grea ... incepe sezonul de reduceri !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Counter Powered by  RedCounter