20 ianuarie 2009

DE LA CURVELE AUTOHTONE LA CEL MAI PUTERNIC OM DIN LUME - BARACK OBAMA - YES WE CAN !




















Azi e ziua cea mare, ziua in care Barack Obama va depune juramanantul in fata poporului american. Evident ma numar si eu printre miliardele de telespectatori care urmaresc evenimentul in direct si vad intr-adevar un spectacol asa cum numai america stie sa faca. Asta mi-a placut intodeauna la poporul american ... spectacolul. Ma uit si vad oameni fericiti, oameni care plang, oameni care cred in Obama si oameni care asteapta de la Obama schimbarea. Mi-a placut foarte mult discursul lui din campanie, si astept sa il ascult pe cel de la investire. Vorbeste rar, este convingator si are carisma. Foarte important pentru un om politic. Acum Barack Obama mai trebuie sa si demonstreze ca poate schimba cu adevarat america. Prima schimbare a avut loc, america are un presedinte de culoare... dar asta nu a fost o promisiune de campanie. A promis o noua politica fiscala, redresarea economiei americane, locuri de munca si protectie sociala. Nu numai poporul american are asteptari ci intreaga omenire deoarece politica pe care o va face Obama va conta pentru toate economiile marilor puteri. E cu adevarat un moment istoric ARETA FRANKLIN canta pentru viitorul presedinte american. Acum am o curiozitate si sper sa mi-o satisfac. In ce carciuma ii va chema Barack Obama pe membrii guvernului pentru al informa despre starea natiunii americane ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Counter Powered by  RedCounter