29 ianuarie 2009

SOCIETATE BOLNAVA, OAMENI BONAVI...



Ca si cum nu ar fi fost de ajuns ca avem o societate bolnava la un simplu control medical constatam ca suntem la fel de bolnavi ca societatea in care traim. Azi am fost la doctor pentru un control medical pentru ca disconfortul creat de imobilitatea articulatiilor impunea o vizita la un doctor de specialitate. Dureri de spate, dureri de umar, dureri de picioare, dureri, dureri, dureri. Aproape ca am invatat sa traiesc cu durerea sa fac casa buna cu boala si am hotarat sa imi revizuiesc total stilul de viata. In primul rand trebuie sa scap de modul sedentar de viata. Toata ziua cu fundul in masina, la birou cu fundul pe scaun, iar miscarea a devenit principalul meu adversar. De azi imi voi acorda mai multa atentie mie si imi voi aloca cel putin 30 min de exercitii fizice iar masina o voi folosi doar daca afara ploua sau situatia o va impune. Voi fi mai atent si la ce bag in gura si voi incerca sa ma lepad de proastele obiceiuri culinare si mai ales de comoditate. Este adevarat ca traim in secolul vitezei si ca "Cine ajunge primul castiga", dar prefer sa ajung pe locul doi si sa fiu sanatos. Din cauza vitezei am uitat sa mai traim, am uitat sa ne mai bucuram de micile placeri oferite de viata si intrebarea pe care mi-o pun este ... Pentru ce traim ? Nu cumva lucrurile cu adevarat importante in viata sunt legate de ceea ce ne face cu adevarat fericiti? Timp pentru noi si mai ales pentru lucrurile cu adevarat importante din viata noastra. Restul...sa mai astepte.

Un comentariu:

 
Counter Powered by  RedCounter