26 ianuarie 2009

0800.800.885 FIR SCURT CU TONUL "OCUPAT"



Nici nu am apucat bine sa dau cu bila alba dupa domn Bazac ca deja trebuie sa ii dau o alta...neagra. Cat exces de naivitate sa cred ca lucrurile se vor rezolva prin luarea unor masuri radicale pentru insanatosirea sistemului medical din Romania. Ideea este ca sistemul medical este bolnav, spitale in care mor oameni cu zile, in care soacra unui sef de sectie sta internata de 5 ani intr-o rezerva pe banii statului si spitale in care cainii comunitari se adapostesc de intemperiile anotimpului rece ne arata clar ca sistemul e intr-o profunda coma. Nu stiu ce fel de reactie sa mai am cand luna de luna cotizez la bugetul de stat pentru sanatate impozite care in mod normal ar trebui sa imi garanteze ca atunci cand am nevoie de serviciile medicale de stat voi putea sa beneficiez de serviciile acestora in schimbul cotizatiilor lunare. Ma gandesc cu groaza ca va veni si ziua cand sanatatea mea va depinde de performantele acestui sistem bolnav si nu am decat sa ii doresc insanatosire grabnica caci pentru mine mai exista o sansa din pacate foarte reala...rugaciunile la bunul dumnezeu sa ma tina sanatos si departe de patul de spital.

Un comentariu:

  1. Da, avem un caz, avem mai multe, cerneala rauri, emisiuni sute, indignare vitriolata, colegiul medicilor naucitor, minister mini-sper, medici ticalosi, doctori buni, popor bolnav de ura, asistente (o, mama) buneeeeeee, dezbateri nervoase, da, halatu', cat e halatu'?, avem un caz, avem mai multe si ?
    Ceva totuşi ne-a scăpat. Din toată povestea nenorocitului ăla care a murit. Ceea ce e, de fapt, cel mai important. Omul ăla a murit de foame !

    Theo

    RăspundețiȘtergere

 
Counter Powered by  RedCounter