13 ianuarie 2009

TERAPII DE GRUP - " CURVELE" E VIATA MEA

























































































Este ora 09.00, m-am trezit de o ora mi-am facut cafeaua am deschis computerul si am dat drumul la televizor. Traiesc un sentiment de deja vu ... POLITICA, BASESCU, boc, NASTASE, GEOANA, VANGHELIE, PUTIN, CRIZA, GAZE, EURO, PROFESORI IN STRADA, COMBINATE INCHISE, SOMERI... si dintr-o data senzatia de deja vu se pierde...avem noutati... OPREA, DRAGNEA, OPRISAN, NICA, RUS, ...
Baieti, faceti cerc si nu fiti hoti sa v-ajunga'n cur la toti !!!
Odata "satisfacuti" va veti linistii. Dar ce te faci cu curva aia mica de la Cotroceni care e nesatula si vrea PU..tere multa. Argumentul cu telecomanda nu mai sta in picioare astia sunt si pe Animal Planet. Mare ti-e gradina doamne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Counter Powered by  RedCounter