15 martie 2009

MONITORIZARE PLACUTA





De azi a intrat in viguare legea ce obliga si operatorii de servicii internet sa stocheze si sa monitorizeze toate intrarile si iesirile de date de pe un computer.
Deci, de azi 15.03.2009 fiecare individ care acceseaza un computer trebuie sa stie ca inclusiv corespondenta personala sau cea de la firma este atent monitorizata de operatorii de internet.
Ma rog, in ceea ce ma priveste ma deranjeaza doar ideea ca imi este violata intimitatea caci despre parerile mele personale sper ca blogul asta demonstreaza ca nu am nimic de ascuns si ca opinia mea este postata public fara sa mai fie nevoie de vreo monitorizare din partea cuiva pentru ceea ce scriu sau gandesc. Am o opinie si o comentez asa cum cred eu de cuviinta. Evident ca poate felul meu pamfletar de a scrie poate deranja pe cei ce fac obiectul parerilor mele insa voi continua sa scriu ceea ce simt ca trebuie scris. Acest blog este pentru mine un fel de jurnal in care atunci cand se intampla ceva care imi atrage atentia comentez. Daca laud pe cineva acest lucru se intampla pentru ca din punctul meu de vedere faptele persoanei in cauza merita aprecierea mea, iar daca cineva este tinta ironiilor mele acest lucru se intampla deoarece faptele sau actiunile celor vizati nu sunt in concordanta cu principiile mele.
Sunt convins ca sistemele de monitorizare ale companiilor de servicii de internet vor fi tinta hacherilor care isi vor testa "inteligenta" spargand bazele de date ale acestora demonstrand inca odata ca fiecare nas isi are nasul.

2 comentarii:

  1. :) Ma indoiesc ca firmele de furnizare de servicii de internet vor avea logistica necesara pentru a stoca atata informatie la fel cum ma ingrozesc la gandul ce ar putea sa faca "serviciile" cu informatiile culese. Practic nu mai ai siguranta confidentialitatii datelor iar acest fapt ca si companie privata iti poate aduce grave prejudicii mai ales ca se stie ca de la "servicii" se pot scurge date catre firme private. Adio concurenta loiala! Adio libertate (daca a existat vreodata)!
    Stau si ma gandesc oare daca furnizorii de servicii de internet s-ar trezi ca toti clientii i-ar actiona in judecata ce vor face? pentru ca oricat ar fi de buna o lege de acest gen are mari lacune si violeaza pana la urma legile organice. Deci astfel de cazuri vor fi relativ usor de castigat. Pacat ca romanii nu mai au "vana"!
    A si o mica gluma, stiti care e noul salut folosit la telefon? "Buna ziua tie si tuturor ascultatorilor!" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai perfecta dreptate ... legea asta da puteri inimaginabile celor ce administreaza aceste date, deoarece practic au acces la niste informatii care ar trebui sa fie confidentiale. Vorba ta, adio date confidentiale, adio concurenta loiala. Oamenii cu adevarat influenti isi vor introduce in sistem oameni foarte bine platiti care vor vinde informatiile celor ce platesc gras.

    RăspundețiȘtergere

 
Counter Powered by  RedCounter