01 aprilie 2009

FRATELE LUI SUPERMAN





Am incercat sa nu mai comentez actiunile politice ale unor oameni care fac parte din clasa politica "repetenta" din punctul meu de vedere pentru ca imi propusesem sa scriu mai mult despre lucruri cu adevarat interesante si anume, despre prieteni, despre concertele la care merg, despre familia mea, insa din pacate dupa ce am vazut in seara asta la Antena 3 in emisiunea lui Gadea nu pot sa nu am o reactie alergica la interventia telefonica a domnului Mircea Basescu.
Nici nu gasesc epitetele potrivite pentru personajul Mircea Basescu si nici pentru tonul si limbajul folosit intr-o emisiune de televiziune.
Sunt revoltat si scarbit din ce in ce mai mult de atitudinea din ultima vreme a familiei Basescu incepand cu actiunile politice demne de scrieri SF ale Elenei Basescu si pana la unchiul Mircea care cu o nesimtire dusa parca la extrem se da cetatean onest al acestei tari al carei carmaci e fratelo de la Cotroceni.
Ca sustinator si votant al marelui carmaci aproape ca ma simt vinovat de toate aceste vremuri pe care le traim. "Sa traiti bine" ... asa suna sloganul cu care carmaciul a reusit sa ma convinga sa il votez. Un trai mai bun si tepe pentru hoti au fost cuvintele cheie pe care carmaciul a stiut ca poporul vrea sa le auda si evident sa le creada.
Asta am vrut, asta avem, in concluzie...ne-am bucurat si am sperat la mai bine la inscaunarea lui Basescu iar acum culegem roadele naivitatii noatre, dar ce este mai rau este ca oamenii astia ne-au luat pana si dreptul de a mai spera la normalitate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Counter Powered by  RedCounter