29 aprilie 2009

SECOLUL VITEZEI



De la sfantul Gheorghe nu am mai scris pentru ca desi subiectele abunda ecranele televizoarelor pur si simplu nu am avut dispozitia necesara sa scriu.
E adevarat ca am pierdut o gramada de subiecte care ar fi meritat comentate cum ar fi: furtul masinii lui Hrebenciuc Jr, arestarea celor care au furat masina latifundiarului Jiji, greva de la CFR, arestarea arbitrilor cu ecuson FIFA si evident poate cel mai important subiect prezentat de absolut toate televiziunile, "catastrofa" naturala de 5,3 grade care a avut loc saptamana trecuta in Vrancea. Abia acum am realizat ca traim in secolul vitezei si ca oricat am vrea sa ignoram abundenta informatiilor care ne trec pe la ureche nu prea avem cum sa o facem.
Chiar daca nu te uiti la televizor, evident ca ai un vecin care te tine la curent cu evolutia evenimentelor fie ca vrei fie ca nu vrei. "Ai auzit vecine ca a fost cutremur" ? ... "Ai auzit vecine ca i-a arestat pe aia care i-au furat masina lui domn' Jiji" ? ...etc ... etc.
Si uite asa informatia este propagata cu o viteza demna de scenariul unui film SF.
Va mai aduceti aminte cand ati auzit ultima data o stire pozitiva care sa promoveze o valoare intr-un domeniu sau o macar o initiativa a guvernului care sa aduca satisfactie in randul populatiei ? Eu sincer nu am mai auzit demult o stire prin care sa se aduca la cunostiinta opiniei publice un eveniment demn de admiratie si ma intreb retoric fireste ... Ce caut eu in viata mea ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Counter Powered by  RedCounter