07 iunie 2009

EURO TOMBOLA ...







Aproape ca nu mai e nimic de comentat la aflarea rezultatelor exit-poll prezentate la ora 21.00 valabile pentru ora 19.00
EBA-nala, VADIM TUDOR, SI GIGI BECALI vor reprezenta la Bruxelles Romania !!!
Nici nu vreau sa imi imaginez o criza de nervi facuta de Vadim Tudor in Parlamentul European pe care cu siguranta il va confunda cu cel de la Bucuresti, pe Gigi Becali care va behaii pe holurile parlamentului sau in plenul lucrarilor parlamentare dar ce este cu adevarat trist este ca domnisoara EBA va deschide gura.
La procentul de vot anuntat de putin peste 20% este clar ca au votat doar activistii partidelor si o mica parte din simpatizantii adusi la vot cu autocarul.
Ar trebui sa fie un mare semn de intrebare pentru clasa politica mai ales pentru perioada grea prin care va trece tara asta...
In toamna votul va conta cu adevarat pentru ca miza pusa in joc este capul lui Basescu care a castigat votul romanilor cu sloganul "SA TRAITI BINE".
Probabil ca cei ce l-au votat acum 5 ani se vor uita in frigider, in buzunare, in cont la facturile restante si vor pune stampila oriunde altundeva decat pe cel ce ia dezamagit promitandu-le un trai mai bun ca rezultat al muncii cinstite.
Promit ca in toamna voi merge la vot. Pana atunci Basescu mai are timp sa ma convinga ca traiesc bine !!!

2 comentarii:

  1. Ati votat? Eu una nu si probabil nici in toamna nu am sa votez, sau daca ma voi deplasa pana acolo voi face un vot nul, pentru ca, din pacate, nu am ce alege. Si prevad ca va ajunge in turul II Base vs Geoana. Oricare va iesi, tara va pradui, ca asta e legea in Romania. Mi-as dori sa vad niste fete noi in politica noastra, dar cei care sunt in prezent tin cu dintii care cum pot de scaunele lor, se muta dintr-un partid in altul..gasesc ei cate o portita sa revina intr-un fel sau altul la ciuguleala. In fine, am apucat vremuri grele...si vai de noi ce ne asteapta in continuare.

    RăspundețiȘtergere

 
Counter Powered by  RedCounter