28 august 2010

O "DIRECTIE" GRESITA ...

Dupa ce am facut un pic de plaja am plecat spre zona de concerte pentru ca avea sa inceapa “recitalul” formatiei Directia 5 pe care nu i-am mai vazut de ceva vreme si mi-am dorit sa ii revad.

Am ajuns la scena exact cand Directia 5 faceau probele de sunet cel putin eu asa am crezut pentru ca mai apoi am realizat ca incepuse deja “recitalul” lor.

In fata a maxim 50 – 60 de persoane Direcia 5 a incepu sa “cante”... nu mi-a venit sa cred ce “recital” prost au avut la Peninsula. O formatie de care personal am fost foarte dezamagit pentru ca in contextul recitalurilor de la Peninsula Directia 5 s-au incadrat cu “succes” la cel mai prost recital vazut pana acum.

O formatie cu sonoritati din ce in ce mai apuse de timp cu o prezenta scenica mult sub ceea ce vazusem pana atunci. Florin Bogardo si Aurel Temisan pot fi o concurenta serioasa pentru Directia 5 de acum incolo daca nimic nu se schimba in creatia si prezenta formatiei. O lalaiala continua si o prezenta mai mult decat mediocra.

Dezamagit de ceea ce vad si aud, dupa primele trei piese parasesc zona scenei si ma indrept catre zona de distractie preferand sa imi patrec timpul intr-un mod mai placut.

Am facut catarari, m-am pictat pe fata, am fumat narghilea, m-am plimbat cu hidrobicicleta si am stat la terase asteptand formatiile programate pentru a doua zi a festivalului.

Desi ziua incepuse prost din punct de vedere muzical seara s-a dovedit una superba incepand cu Quimby o trupa magheara care m-a surprins cat de bine a cantat si a sunat. Intalnirea cu Compact a fost una neasteptat de frumoasa pentru ca la scena Ciuc au sustinut un recital excelent. A urmat The Rasmus cu un recitat super si Grillaz Sound System cu o productie excelenta bazata pe sunet foarte bun si proiectii speciale. Trupa canta in spatele unui mash pozitionat la frontul scenei pe care erau proiectate imagini animate sincron cu muzica. Asa a fost tot concertul practic nici un membru al trupei nefiind vazut la fata pe toata perioada recitalului.

O zi, dar mai ales o seara frumoasa ( cu exceptia Directiei 5 ) care din punctul meu de vedere au gresit “directia”.

Azi urmeaza Grimus, Europe si legentara trupa magheara Omega ...














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Counter Powered by  RedCounter