23 septembrie 2010

ORIGINAL VS. FAKE

ORIGINAL


FAKE

Evident ca nu puteam rata concertul Guns N Roses la Bucuresti si marti 21.09.2010 am fost la Bucuresti sa ii vad pe cei care in urma cu 20 de ani faceau ravagii pe orice meridian al lumii.
Dupa doua ore de intarziere in care Axl probabil ca nu nimerea capatul liniutei, a inceput concertul. In prima jumatate de concert au cantat numai piese de pe ultimul lor album, de aceea eu am avut prima reactie de bucurie abia cand am auzit acordurile unei piese extraordinare "November Rain". Mi-am zis...Gata incepe concertul!!!
Knockin' On Heaven's Door,Paradise City,Sweet Child O' Mine si Don't Cry au fost piesele care m-au facut sa le dau nota de trecere celor de la Guns N Roses.
Un lucru m-a frapat ... unul din chitaristi il imita pana in cele mai mici amanunte pe Slash. PENIBIL !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Counter Powered by  RedCounter