28 iunie 2010

RAMMSTEIN LA SUPERLATIV



In cei 20 de ani de libertate castigata in 89 am fost in toata Europa dupa trupele mele preferate.
Am vazut live, Saxon, Paradise Lost, Jhetro Tull, Paul Gilbert, Eric Sardinas, Rolling Stones, Metallica,Sting, Def Leppard, Whitesnake, Sinead O'Connor, Iron Maiden, Madonna, Depeche Mode, Judas Priest, Queensryche, Scorpions,`Deep Purple, Ronnie James Dio, Helloween, Limp Bizkit, Santana, U2, Dream Theatre, Megadeth Rasmus, Eric Martin, Reamonn, Aerosmith, AC/DC, Alice In Chains ..., dar ceea ce am vazut la concertul Rammstein nu am vazut in viata mea. Nu discut profesionalismul tuturor trupelor mai sus amintite si de emotia pe care am trait-o la fiecare concert insa ceea ce am vazut la Rammstein este de departe un concert total din toate punctele de vedere.
Sunet de nota 100, lumini de nota 100, efecte speciale de nota 100 cat despre show-ul oferit de Rammstein sunt realist daca spun ca nu exista calificativ care sa fie dat.
Nu cred ca ma voi mai putea bucura de un concert asa cum am facut-o la concertul Rammstein pentru ca dupa ce vezi asa ceva, e greu sa mai vezi un show la fel de bun, pus la punct pana in cele mai mici detalii.
Pentru cei ce au fost acolo, concertul Rammstein va ramane cu siguranta cel mai bine produs concert din Romania din toate timpurile.
Sper sa va pot impartasi din experienta mea si printr-un filmulet video pe care o sa il postez pe blog dupa ce voi primi imagini video de la un participant la concert care a reusit sa filmeze HD tot show-ul. Deocamdata postez doar imigini prin bunavointa lui Ioan Brandusan de la revista Maximum Rock.
Intr-o ordine a productiilor vazute de mine sau mai bine zis un top 3 al celor mai bune productii rock vazute lucrurile ar sta asa:

Locul 3 - AC/DC ( Wels Austria )
Locul 2 - U2 ( Amsterdam - Olanda )
Locul 1 si premianti cu coronita - Rammstein ( Romania )

Promit sa revin cu imagini video din concertul Rammstein din Romania in momentul cand voi intra in posesia DVD-ului dar pana atunci postez imagini din concertul Rammstein din alte concerte sustinute in lume.

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Counter Powered by  RedCounter