22 aprilie 2009

ROMANIA LAND OF CHOICE VS NO ROADS JUST ROMANIA














SURSA FOTO : http://www.criserb.com/blog/


Si uite asa marele imn al turismului romanesc trebuie sa fie insotit si de un slogan pe masura, pentru a promova frumusetile patriei. Land of choice a propus Marius Moga dupa un search dat pe Google insa ... ghinion acest slogan apartine Croatiei.
Si acum fie vorba intre noi, nu ar fi mai potrivit vorba lui Mircea Badea sloganul NO ROADS, JUST ROMANIA !!! Parerea mea personala coincide cu a lui Badea care are o parere foarte pertinenta in aceasta privinta. Sa vina turistul strain sa vada cum cheltuim noi zeci de milioane de euro pe kilometru de autostrada care nici nu exista in realitate, sa vada el saracutu cum se defriseaza padurile in Romania fara ca cineva sa intre la parnaie, sa vada el turistul, cocalarul de Bucuresti cu lantul de 5 kg de aur la gat si masina de fitze pe care turistul strain o vede in premiera la romanica si mai apoi in saloanele auto din Frankfurt sau Tokio.
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !!!

4 comentarii:

  1. Suntem tampiti si avem exact ceea ce meritam...

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Paul, imi pare rau dar nu te pot contrazice. Ai perfecta dreptate...

    RăspundețiȘtergere
  3. Hola,

    Ma bucur ca iti place poza de sus si ca ai preluat-o la tine pe blog, tot ce te rog este sa precizezi sursa :)

    Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga "criserb" imi cer scuze dar as aprecia daca mi-ai spune tu exact sursa deoarece eu am gasit-o pe net si nu mai stiu exact unde. Daca imi raspunzi la mesaj o sa fac corectura necesara.

    Merci frumos,
    Bobita.

    RăspundețiȘtergere

 
Counter Powered by  RedCounter