29 iunie 2009

IMPRESII

O seara pe care nu o sa o uit cred niciodata, spun asta pentru ca sunt lucruri in viata care te marcheaza iar concertul de ieri m-a atins acolo unde trebuie, la coarda sensibila. Queensryche este trupa de care sunt realmente indragostit, trupa a carei muzica ma face sa vibrez. Geoff Tate a fost ieri la inaltimea data de soclul imaginar pe care l-am urcat eu. Nu am mai simtit demult o bucurie asa de mare. Pur si simplu mi-am reincarcat bateriile pentru multa vreme de acum incolo. La cei de la Limp Bizkit am apreciat sound-ul si energia pe care o degaja trupa insa muzica lor din pacate este mult prea departe de ceea ce imi place mie. Poate e si varsta de vina ... desi saream si eu in sus mai ceva ca purtatorii de sapca cu cozoroc lat si skate.
Asta sa insemne cumva ca sunt cu picioarele inca pe pamant ?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Counter Powered by  RedCounter