26 iunie 2009

REGELE A MURIT, TRAIASCA REGELE

Poate cel mai controversat artist din toate timpurile avand in vedere acuzatiile de pedofilie care i-au fost aduse precum si pentru toate aparitiile sale in public care il infatisau mereu cu cate o masca pe fata care alimentau de fiecare data suspiciunile unei boli incurabile de piele. Un artist care mi-a marcat copilaria si care m-a facut sa ma indragostesc pentru totdeauna de muzica. Cine nu a incercat sa ii imite miscarile sau cine nu si-ar fi dorit sa fie pentru o zi in locul lui?
Azi noapte la ora 2.30 am vazut pe CNN stirea care ne anunta ca Michael Jackson a suferit un atac de cord. Am tot sperat ca informatia sa nu fie corecta insa dimineata cand am deschis televizorul toate canalele de televiziune anuntau trecerea in nefiinta a marelui artist Michael Jackson.
Unul dintre cei mai cunoscuti oameni de pe planeta a parasit pentru totdeauna aceasta lume ... o lume pe care a avut-o multa vreme la picioarele lui.

Un comentariu:

  1. Asa e... a fost un simbol al unor generatii, a fost un simbol al copilariei noastre... un mare muzician / compozitor / interpret / dansator... un om din pacate poate prea sensibil datorita copilariei furate de catre tatal sau si "fiara" industriei muzicale care il inghitise inca de mic fara sa isi dea seama. Eu cred ca el undeva acolo in sinea lui era foarte sincer in ceea ce facea (donatii, vizite la case de copii) si am ajuns sa cred si eu ca toata treaba cu pedofilia a fost doar o chestie mediatica sa-l stoarca de bani (chiar daca in momentul respectiv acum cativa ani am pus botul la stirile care se vehiculau). Ideea e ca cei din spatele industriei care s-a construit in jurul lui nu mai faceau bani la un moment dat de pe urma lui, asa ca "flit"-ul a fost iminent. Saracul era prea inchis in el, singur, labil psihic... drept pt care si-a schimbat infatisarea asa cum o stim toti. Eu vreau sa m-il amintesc pe Michael asa cum il vedem in clipurile din anii 90 si nu cum arata in ultima perioada a vietii sale. Din pacate cineva a spus ca probabil valora mai mult mort decat viu... vanzarile au crescut... acei bani intra in buzunarele cuiva. Datoriile pe care le are fata de unele companii... vor incerca sa puna mana pe drepturile de autor (alta mare sursa de venit-difuzari, tiparituri)... si uite asa va deveni usor usor o mascota kitch din portelan care se va vinde cu 5-10 USD la intrarea din parcul Never-Neverland.
    Dumnezeu sa-l ierte!
    ----------------------------------------
    Pentru cine e interesat poate urmari un film documentar splitat in 9 parti a cate 10min pe youtube. Living with Michael Jackson-DVD Quality:
    http://www.youtube.com/watch?v=m7RDCDLLIm8

    RăspundețiȘtergere

 
Counter Powered by  RedCounter