27 iulie 2009

O SAPTAMANA NEBUNA, NEBUNA, NEBUNA ...

Saptamana asta a fost o saptamana de-a dreptul nebuna. Duminica seara ne-am hotarat sa mergem la Amsterdam la concertul U2. Un concert care pur si simpu nu pot sa il descriu. E greu sa povestesti ce ai vazut acolo asa ca o sa ma abtin de la povestit si va las sa vedeti doua trei poze de la U2 si cateva poze din Amterdam, un oras de care te indragostesti fara sa vrei. Este probabil capitala in care mi-as dori sa traiesc. Din pacate nu inca deoarece copiii sunt inca mici, dar nu se stie niciodata ce se poate intampla si mai ales cand...
Am plecat asadar luni la Amsterdam iar marti am fost la concert. Miercuri ne-am intors in tara deoarece vineri ANTRACT sarbatorea 25 de ani de la debut.
Un concert excelent cu o sala plina ochi si o atmosfera incendiara la propriu.
Acest post va avea multe poze deoarece nu am mai scris de peste o saptamana si activitatea mea in aceasta saptamana a fost foarte intensa.
Woowwww, maine incepe o noua saptamana pe care din pacate o voi petrece in tara asta in care este din ce in ce mai greu sa traiesti normal. O lume nebuna, nebuna, nebuna cu locuri atat de frumoase de vazut si o romanie parca rupta dintr-un film de groaza in care din pacate m-am intors dupa 72 de ore petrecute in unul din cele mai frumoase orase din lume ... Amsterdam.






























3 comentarii:

  1. Excelenta idee ai avut! Si eu am fost la U2 in Paris si a fost de departe cel mai bun concert care l-am vazut.

    Si bineinteles ca n-am ratat nici concertul vostru aniversar! Imi pare rau ca nu va mai vad la fel de des ca acum cativa ani, insa in ciuda caldurii ati avut un concert excelent!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi hi hi, cum spune Horhhe...Buna treaba !!! Asa e, un concert U2 nu poate fi decat treaba buna si o experienta unica.

    RăspundețiȘtergere

 
Counter Powered by  RedCounter