19 mai 2010

DIO - Don't Talk To Strangers


FOTO: (RONNIE JAMES DIO SI MANOLE)

In anul 1998 in sala sporturilor din Bucuresti, ANTRACT a avut onoarea sa
cante in deschiderea concertului DIO la Bucuresti.
Imi aduc aminte tot ce s-a intamplat atunci...
Tracey G chitaristul trupei DIO la acel moment, fiind in sala la probele
noastre de sunet a aplaudat dupa ce terminasem o piesa de cantat. Initial
nu am realizat cine era insa in culise ne-am dat seama ca Tracey G
aplaudase ANTRACT...
Dio era o persoana extrem de joviala, in culise iar in momentul in care se
urca pe scena se transforma, intrand intr-o stare de nerecunoscut. Vocea
inconfundabila ascultand "Rainbow In The Dark" sau Don't Talk To Strangers
imi va aminti intotdeauna de seara petrecuta in compania lui Dio in 1998.
Dupa concert am fost invitati in beraria Becker Brau iar acolo am stat la
povesti despre rock pana dimineata.
Vestea mortii lui a cazut ca un trasnet peste mine deoarece e greu sa te
impaci cu gandul ca Dio le canta acum ingerilor.

Un comentariu:

  1. Pacat, mare pacat! Dio a fost si ramane una dintre marile voci, atat de rare si din ce in ce mai putine, ale rock-ului. Poate ca, acolo sus, in linistea absoluta a neantului va mai canta, asa, acapella, pana ce se va zbarli puful de pe aripile ingerilor.

    RăspundețiȘtergere

 
Counter Powered by  RedCounter