18 iulie 2010

OMUL DIN OGLINDA



Am fost intrebat intr-o zi de catre un ziarist:
"In ce are Bobita Catusanu incredere ?" Am cumpanit putin deoarece nu ma asteptam la o astfel de intrebare si dupa cateva secunde i-am raspuns ...
"In oglinda". Vizibil contrariat m-a rugat sa imi argumentez raspunsul. I-am spus ca am incredere totala in oglinda deoarece ea nu minte, nu stie sa ezite si iti arata intotdeauna adevarul.
Dupa asta m-am dus in fata oglinzii si m-am uitat atent la ea. Am vazut un tip la 40 de ani implinit, si mandru. L-am intrebat de ce se simte implinit si mi-a raspuns pentru ca viata ia dat tot ce isi poate dori un om la 40 de ani. O sotie extraordinara, doi copii formidabili, cativa prieteni si o viata decenta.
De ce mandru? Pentru ca pentru fiecare lucru pe care l-am realizat in viata mea de pana acum, in spate sta o constructie solida, o temelie lipsita de compromisuri, multa munca, lucruri pentru care am toate motivele sa fiu mandru si implinit.
Am plecat din fata oglinzii si mi-am spus ... Asa este, oglinda nu minte niciodata !!!

2 comentarii:

  1. Clar trebuie sa ma duc la oglinda! Sper sa nu o nimeresc pe aceea deformata ca atunci e grava problema... :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, Bobule, cele mai bune "oglinzi" sunt femeia iubita, copiii, prietenii adevarati. Asa ca, trebuie sa ai grija de aceste reflexii ale eului, sa le ingrijesti, sa le stergi de praf (adica sa le mangai), sa le iubesti...

    RăspundețiȘtergere

 
Counter Powered by  RedCounter