03 martie 2009

MADONA LIVE IN BUCURESTI



Azi mi-am cumparat bilete la concertul Madonei de pe site-ul www.myticket.ro
La ora 10.00 fix au fost puse in vanzare ...am accesat contul meu de pe site si am comandat 4 bilete (numar maxim de bilete pe care le puteam cumpara la o comada).
Am vrut 8 bilete si cand am accesat a doua oara contul meu la ora 10.01 ... toate biletele de la sectorul A au fost epuizate !!! Sper ca ceea ce voi vedea la concert sa fie la inaltimea imaginii pe care o are Madona. Un artist care vinde in mai putin de un minut toate biletele dintr-un sector al locatiei inseamna ca merita statutul de vedeta pop. Am auzit pareri diferite de la oameni care au vazut-o in Europa si care au spus ca Madona a dezamagit la capitolul interpretare si ca show-ul nu este pe masura asteptarilor. Am ocazia mergand la concert sa vad daca Madona ma va convinge ca este o mare artista sau este doar o bomboana ieftina ambalata frumos si servita publicului ca o mare diva.
Ma bucur ca voi avea ocazia sa vad din nou o mare productie si abia astept sa o vad pe marea vedeta pop Madona in carne si oase live in Bucuresti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Counter Powered by  RedCounter