07 martie 2009

VOINEASA VIS URAT













Asa cum va scriam acum o zi ... Voineasa ar fi trebuit sa fie un motiv de evadare in liniste si natura in compania lui Geani si Ingrid care au aniversat 16 ani de cand s-au cunoscut. Evident ca tot aranjamentul a fost facut in deplin secret in asa fel incat pentru Ingrid sa fie o surpriza mica vacanta de doua zile, asa ca eu si Geani ne-am mobilizat am facut bagajele, cumparaturile si ieri la ora 18.30 cand Ingrid a iesit de la serviciu am "rapit-o" si direct via Voineasa. Am ajuns la ora 20.00 si am avut sentimentul ciudat al unei statiuni parasite. Nu glumesc ... eram singurii turisti din statiune. Absolut nici o lumina la nici un geam de la hotelul Lotru, nici o miscare, intr-un cuvant sumbru. Sigur ca ne-am dorit liniste dar linistea gasita acolo aducea mai degraba a film horror decat linistea pe cate te astepti sa o gasesti intr-o vacanta in creierul muntelui. Ma duc la receptia hotelului Lotru pentru a lua cheia de la vilele unde urma sa fim cazati. Inauntru un singur bec aprins la receptie si o liniste apasatoare. La receptie un paznic care parca speriat de prezenta noastra ne spune "buna seara" desi numai buna nu se anunta a fi. Ma rog, luam cheile de la vile si intram. Wooowww !!! Frig !!! Ma intorc la receptie si il rog pe paznic daca ne poate ajuta in vreun fel avand in vedere ca erau trei copii carora le promisesem o mini vacanta frumoasa. Acesta suna la cel ce administra vilele si acesta vine sa rezolve problema cu caldura. Ma duc la el si ii explic ca am venit la munte sa ne simtim bine si ca il rog mult sa de-a caldura la maxim. Acesta foarte amabil ne asigura ca in curand vom avea caldura si ca sejurul nostru va fi unul de neuitat. A avut dreptate, dimineata am impachetat si am venit acasa. Frigul ne-a alungat din statiunea ce odinioara era animata de turistii iubitori de munte si natura.
Cu un gust amar si o mini vacanta ratata ne-am intors acasa si sper ca data viitoare sa fiu mai inspirat in alegerea locului de petrecere a timpului liber.

2 comentarii:

  1. Frumoasa si mirobolanta statiune Voineasa... Lasa ca de anul asta cica se ocupa madam Udrea... :D O se ne incolonam frumusel doi cate doi oameni ai muncii, asa cum faceam pe vremuri la gradinita, o sa ne luam bonurile de vacanta si o sa mergem la tratament in tara. Statiunile ne asteapta cu "mainile intinse". Dumnezeu sa aiba mila de noi!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. aici veneam in taberele de mate, cand eram la generala. Noroc ca eram cu prietenele mele, ca altfel o luam razna de plictiseala. Eram cazati la Hotelul Lotru, care mi se parea vechi si demodat si mancam la Bradisor. Hotelul in ansamblu nu era chiar atat de nasol, dar camerele nu imi placeau deloc. Mancam... vorba vine... era horror mancarea si din fiecare tabara veneam mereu mai slaba cu 1-2 kg, fara sa exagerez. Poate intre timp s-au mai schimbat lucrurile, fiindca e drept ca nu am mai fost acolo de ceva ani. In fine si taberele acelea au avut si ele frumusetea si rolul lor.

    RăspundețiȘtergere

 
Counter Powered by  RedCounter